SaLjI



LIkE :)

kisah aku sahaja....

sayanggggg.....

bunga-bunga cinta

LIkE :)

Sunday 30 October 2011

cinta.....

Dalam sebuah percintaan, janganlah kamu sesali perpisahan tetapi sesalilah pertemuan. Karena tanpa pertemua tidak akan ada perpisahan. Menikahlah dengan orang yang lebih mencintai diri kita daripada kita mencintai diri orang itu. Itu lebih baik daripada menikahi orang yang kita cintai tetapi tidak menyintai diri kita karena adalah lebih mudah mengubah pendirian diri sendiri daripada mengubah pendirian orang lain...dan,,stulus mnpun cinta kita pada seseorang..klu dia bkn jodoh kita ttp bukan jodoh kita..berdoalah agar dpt jodoh yang baik2..pengakhiran cinta yang sedih mungkin ada hikmah yang kita sendiri tidak tahu apa yg ALLAH akan berikan pada kita nanti.... INGATLAH..PEREMPUAN YANG BAIK UNTUK LELAKI YANG BAIK..SEBALIKKNYA.....-Aku belajar melupakan seseorang yg melupakan aku...
-Aku belajar memaafkan semua orang yg menyakiti aku...
-Aku belajar utk menjadi yg terbaik utk org yg aku sayangi..
-ttpi,ssuatu yg tak bisa aku pelajari yaitu,
"harus belajar TERSENYUM disaat org yang aku sayangi MENYAYANGI org lain... :(....Jika kita bnar2 sygkn ssorang
Maka biarkan org itu pergi dgn kbhagiannya.

Sy doakan spya suatu hri nnti awk akan temui apa yang awak cri
Spya suatu hri nanti awk akan mmahami apa erti SAYANG sbenar
Spya suatu hri nanti,awk akn dpt mngtahui,bgaimana trlalu SAYANG ssorang,dan smga awk xkan prnah trlewat utk mnghrgainya...

No comments:

Post a Comment