SaLjI



LIkE :)

kisah aku sahaja....

sayanggggg.....

bunga-bunga cinta

LIkE :)

Wednesday 7 November 2012

Hanya kenangan ....

aku tak sangka secepat ini hubungan aku dengan dia...xsampai 2 bulan aku bercinta dengan dye akhirnya putus di tengah jalan angkara kenangan dia..dye masih lagi sayang dan cintakan kenangan dye tu..dye xdapat terima hakikat yang bekas kekasihnya tu kini dah jadi milik orang..dye masih tergila2kan isteri orang..apa yang palinh menyedihkan dia tak mengaku aku nim awex dye..dye cakap kat kawan2 dye aku ni hanya kawan...sakit derr....tuhan jew yang tahu apa yang ada lamhati aku nim...kalau hati aku nim ada kat luar pasti dah hancur berkecai....seksa nye aku..terkadang aku terpikir adakah aku hidup dalam dunia penuh dengan kesengsaraan..??aku tak perbah merasa bahagia...aku teringin jadi macam orang lain..hidup aman dan bahagia..langsung xad masalah..xmacam aku..hidup kecewa..derita...hidup aku xpernah berubah..dugaan apa entah yang allah bagi kat aku...dari dlu sampai sekarang..aku pn nk nikmati kebahagiaan tp bilaa???bilaaaaaa???????? bila aku bahagia ada saja halangan...tapi kenapa dye buat aku macam ni..dulu dye brjanji bersumpah setia dengan aku..tapi semua nya hampa...aku layu..aku cair dengan kata2 dia...aku pikir dye seorang lelaki yang betul sayangkan aku..tapi semua itu hanya tipu semata2...aku tak kuat nk lupakan dye..tapi aku akan cbe selagi termampu.... ya allah,,,tabahkan hati aku.....sesungguhnay aku betul2 xmampu.... :'(

No comments:

Post a Comment