SaLjI



LIkE :)

kisah aku sahaja....

sayanggggg.....

bunga-bunga cinta

LIkE :)

Monday 28 January 2013

Bersalah kowt ?? =="

Mood cdey KEMBALI !! fuuhhhhh,, Xda ap yg sye sorok dr kamu sayang ... btul nim , btul nim..... sumpah xTipu .. :) hukhukhuk ,, seboleh2 nyer sye xnk gduh ngn awop sye nk jge hbungan nim sebaik2 nyer.. yerr mmg sye ngaku dlu sye mmg xley lpe ex BF sye tuw , tp skrg sye da lupe dye ,, buat ap ingt pd owg yg da skit kan aty kite .. sekarang hanya awk yg ad lam aty sye taw ,, HANYA AWAK MUHAMMAD FAKHRUDIN ... tlg jgn persoalkan sal nim lg, sye ngn dye yg tinggal hnye kenangan ,, dan kenangan tuw xkan jdi cam dulu da ,, dye ad kehidupan dye , dan sye pown da ad kehidupan sye sndri ,,, mafkan sye ,sye da buat awak mrh, cemburu n sye xjage perasaan awk ... mafkan syg !sye janji sye xkan bt cam nim lagi ... :'( plZzZzZZzZzZzZ !!!!!!!!!!!!!!!!!!! hukhukhuk .. dye da xde mood laa, dye cakap nk tdow nk tngkan fikiran ,, abez aku nim cmne nk tenang kalu dye nk senyap cam tuw jew ,, jgn laa cam tuw awop .. mende ley settle kan ,, jgn besor2kan mnde kecik ea .. sye mtk maf da tlg laa mafkan sye ... jgn laa edow lg .. xkan awop nk bio sye edow lam air mate lak mlm nim ?? kalu d ikot kan emg da lme aku x ngissss ,, syukurlaa tuw cbb aku Tersangat BAHAGIA dgn dye ,, tp plzz laa jgn buat aku ngs cam dlu kala tuw ,, huwaaaaa.... mcg aku dye x eply pown ,, xkan da edow ...? xde mood laa cam nim ,, k laa..nk tngkan pkran jgk laaa cam nim ... :'( tatatatatatatat ..

No comments:

Post a Comment