SaLjI



LIkE :)

kisah aku sahaja....

sayanggggg.....

bunga-bunga cinta

LIkE :)

Tuesday 29 January 2013

"........... !! " n menghintung hari..

Assalamualaikum.. hari ni (selasa 29/1/2013) tetiba aku teringat sesuatu yang selalu menganggu fikiran aku .. aku tak sangka sejauh tuw "perjalanan" aku ,, jika mase dapat di undur balik aku nak baiki semua keadaan ... tpi........... tutup cte nim ,,bke cte lain ... ermm,, awal bulan 4 nt InsyaAllah aku akan abesss blajo kat gua TatiUC .... MOod suke sgt cbb lpas ni aku xpyh nk pening2 dgn BELAJAR .. yesss !! aku memang malas nk belajar .. tuw aku mengaku.. :D tp.. kedihan tuw de jgk.. sangat2 laa ADA !! cbb aku akan terpisahhh ngn kengkawan aku ... kawan2 yg susah senang bersama.. tiap masalah selalu kongsi ngn dyeorg ,, dyeorg laa yg buat aku hepy ,, dan dyeorg jugak yang buat aku cdey (terkadang terase aty tuw ade laa ciput2) huhuhu... lepas nim memang susah nak jmpe, :'( aku akan merinduiii kenangan2 ituuuu ... dan yang teramat laa sedihhhhhh aku akan terpisah ngn my sayang .. my sayang belajar kat tati .. nt sye xda kat sana awop jangan galok2 ea ,, jgn nakal2 ..jge diri yep sayang .. jge senyuman awop tuw ,awop taw senyuman awop tuw ley wak pempuan tergodaaa... pasnim jgn laa nk maen senyum2 k !! awop walaupun kite terpisah beribu batu awop tetap d hati sye ,, sye sebnr2nyer xsanggup nk jauh2 dri awop,, walaupun kat tati kite jrang jupe tp sekurang2nyer sye dekat dgn awop.. tp nt awop ngn sye da jauh dan semakin susahhhh nk jmpe, sye cdey awop.. bley kew sye berjauhan dgn awop ... ?? awop jnji ngn sye nk jumpe sye, nk mai umh sye ble sye da xda kat sne ,, sye arap sesangat awop tunaikan janji2 awop tuw ,, sye sayang awop..sye cinta awop .. :'( i will miss u sayanggggg !!! xlame da ,, pejam celik , pejam celik ,,semua nim kan berlaku...berlalu .. dan akan menjadi kenangan ... *sye sngat2 menyanyangi awop Muhammad Fakhrudin*..

No comments:

Post a Comment