SaLjI



LIkE :)

kisah aku sahaja....

sayanggggg.....

bunga-bunga cinta

LIkE :)

Monday, 16 April 2012

BAHAGIA,,,,


Bahagia bahagia dan teramat lah bahagia..itu laa yang mampu aku ucap saat ini..aku bahagia sangat hari nim…tak pernah aku rasa sebahagia yang aku rasa sekarang..Alhamdulillah…bersyukur aku ke hadrat ilahi…Setiap yang berlaku tu ada hikmah di sebaliknya..mungkin Allah nak bagi yang terbaik untuk aku…aku hanya mampu merancang tuhan yang menentukan segalanya…15/04/2012…saat bahagia aku…terima kasih cinta kerana menerangi hidup ku yang gelap gelita dulu..terima kasih kerasa sudi menemani aku..terima kasih kerana sudi mencintai aku..terima kasih sayang..aku hargai semua tu….tiada kata2 yang dapat aku ungkapan bahawa aku tersangat gembira hari nim….bersama denganmu memberi aku seribu makna…begitu indah bersama mu….hanya Allah saja yang tahu apa yang ada dalam hati aku saat nim…semoga hubungan aku ngan die kekal buat selama lama nya..sesungguhnya aku dah tak sanggup untuk bersedih lagi…menyendiri lagi…bazirkan airmata hanya kerana cinta..mungkin ini saat bahagia aku…Ya Allah…seandainya dia milik ku..kekal kan laa hubungan aku dengan dia..dan seandaianya dia di cipta bukan untuk ku..jauhi lah dye dari hidup ku..luputkan ingatan aku kepadanya…Amin… satu lagi kegembiraan yang aku ingin kongsikan pada semua,,petang tadi aku kuar nge kengkawan..pergi mandi manda…bez sesangat…ingat nak ajak dia sekali..tapi dye jauh…aku sowg jew yang xda partner tadi…mula2 tu memang kacip glerr…tapi lama2 ase cam xmo balik jew…bez mandi ngn kawan2 tadi..maklum laa bukan selau kuar ramai2 camni…pada mula nya memang berbulu mata aku tengok ex aku ngn kawan bek aku sendiri bermesraan…tapi nasib kawan2 aku bekup aku..layan aku td…hahaha…tu yang hepy sangat..npk jugak kewujudan aku kat situ tadi…berita gembira aku yang ketiga…ketiga??huhuhu..tu rahsia aku laa..rasa cam private sangat nak cte kat blog nim..mungkin biar aku pendam jew,,,saat bahagia laa katakana..apa2 un..AKU BAHAGIA SANGAT SANGAT HARI NIM,,,,, ILOVEU…<3

1 comment:

  1. wahhh...cantikk blink2
    lagu best...hye blogger :D

    ReplyDelete