SaLjI



LIkE :)

kisah aku sahaja....

sayanggggg.....

bunga-bunga cinta

LIkE :)

Sunday 15 April 2012

Exam…ExaM…Exam....


Exam…ExaM…Exam….orhhhh….exam..rasa macam nak nyanyi jew…xsangka da nk Final Exam aku nim..pah exam nanti cuti 3bulan..pahtu masu sem 3 lak..jadi senior laa aku nantu..huhuhu….esok aku da exam  15/4/2012..paper physics..9.00a.m _12.00 p.m…arghh..xlame da tu..tnggal beberapa jam lagi aku akan menduduki peperiksaan akhir semester…ase mcm kejap jew..aku rasa mcam baru daftar jew kat tati nim..pejam celik pejam celik..mak aiiiii da sem 2..da nak Final Exam lak tu…adoyaiiii….tu laa pasal mk ayah htr g blaja aku main pondok2 kat cni..hehe….sekarang nim aku tengan stdy sambil update blog yang ntah papew nim…bese laa pale masuk air..cam nim laa..pale masuk air tu ikt ayat kawan aku laa…hehehe…sape2 hok terasa tu dye laa..kikiki…byk ag ayat2 kwn2 aku…sumbax laa..kusut laa..dop au benda laa…mcm ag…kikiki..tu ayat Dye…dye??dye laa sapa ag…owg tu..owg tu hor…ap2 jew laa..aku sayanggg dye owr..kadang dye xsayang pun aku…whtevr..!! alamakkkk da kuo dri topic nim…nk bncang sa exam…da trbabas kat budax tuu..adoiii…pale tringat dye ekpn…susohh lalu r…hmm…ap2 pun esok exam..mase nim xtdw ag..mtk2 laa bgn awal esk..dang gok study lu skit2…doa untuk diri sendiri semoga ley jawab ngn tenang esk..permudahkan aku dalam segala urusan untuk esok dn hari2 seterussnya,,,amin..amin…amin.. untuk kawan2 gud luck…..:)

No comments:

Post a Comment