SaLjI



LIkE :)

kisah aku sahaja....

sayanggggg.....

bunga-bunga cinta

LIkE :)

Sunday 15 April 2012

Sendirian…:’(


jhgkkk

Sunyi sepi itu laa yang rasa saat ini ,, keseorangan tiada siapa di sisi.. menyendiri dan terus menyendiri…sampai saat nim aku masih xley lupa dye.. Ya Allah..kenapa susanh sangat aku nak lupa dye??aku sedih derita camni sedangkan dye bahagia..kenapa laa harus aku yang menjadi mangsa??cedey bila tengok orang lain bahagia..kesana..kemari dengan gembira sedangkan aku terperak macam jeruk camni…aku rindu saat berdua dulu…selalu bersama…:’(
2,3 ari nim aku selalu mimpi dye..saat aku nak lupakan dye kenapa aku mimpi due lak??sampai bila aku harus menyendiri camni??sampai bila aku harus lalui perasaan kecewa camni…??aku akui aku lemah tanpa dye di sisi….
jelezz tengok orang len hepy ngn couple mereka…sedangkan aku hanya menumpang kebahagiaan orang laen jew..bila laa agk2 nyer aku ley nikmati kebahagiaan aku sendiri??macam dulu2..dulu aku bahagia sangat….kalu laa dapat undur masa nim aku xmo masuk tati..bila aku da xmasuk tati mesti aku xkan kenal Faizal..bila aku tak kenal faizal mesti aku xkan putus ngn Amir..bila aku tak putus ngn Amir mesti aku bahagia..bila aku bahagia mesti aku xkan bazirkan air mata aku cam nim..dan bila aku tak masuk tati mesti aku xkan kenal Hanis..Cinta kedua aku kat tati nim..cinta yang sangat indah..saat bahagia laa katakana,,tapi xsampai 3bulan kteorang da putus…Cinta ngnFaizal dulu laen..xmcm ngn Hanis..aku syg Hanis sgt2..mcm aku syg Amir kowt..tapi sape laa aku nak undur2 masa nim..dalam cerita doraemon boley laa..p nim bukan cerita kartun..nim cerita btul..realiti ape yag aku rasa…bukan niat aku nak lawan takdir Cuma mengenangkan nasib diri jewp..dan seandainya aku xmasuk tati mesti aku xkan kenal mars..syu..roommate aku iffa,,kwan2 sekelazz aku..houstemate aku..dan semua nyer pasti akan berubah jugak..untuk masa nim,,aku akan sentiasa berdoa supaya aku cepat2 lupakan Hanis..dapat temui kebahagiaan dan cinta yang terakhir…Amin…

No comments:

Post a Comment