SaLjI



LIkE :)

kisah aku sahaja....

sayanggggg.....

bunga-bunga cinta

LIkE :)

Sunday 22 April 2012

FRIENDS FOREVER...


Assalamualaikum sahabat2 yang aku kasihi semua,,,hari nim adalah hari kedua terakhir aku berada di TATIUC,,,sem 2 bakal meninggalkan kita tak sampai 29jam lagi,,tu bermakna lebey kurang sehari lebey lagi..perpisahan akan terjadi antara kita..3 bulan tanpa sahabat…perpisahan yang amat menyedihkan..entah apa yang akan kita lakukan selama 3bulan nantikan,,pasti pelbagai perubahan yang berlaku..Ya Allah,,sesungguhnya aku tak mampu berjauhan dengan sahabat aku,,kuatkan lah semangat aku Ya Allah… sahabat,,aku akan sentiasan mendoakan yang terbaik untuk korang semua,,semoga korang lulus lam semua subjek,,semoga pointer korang lebih tinggin dari sem lepas…amin…
Sahabat tanpa korang pasti aku akan jatuh tersungkur,,kerana korang selalu ada di saat aku memerlukan..di saat aku perlukan sokongan korang ad,,korang sentiasa berada di belakang aku..menjadi sayap yang sentiasa melindungi aku,,walaupun aku tiada seorang lelaki yang sudi menyanyangi aku sebagai seorang kekasih ,, seorang yang terpenting dalam kehidupannya tapi aku masih ada kawan2 walaupun mungkin aku hanya cebisan dari hidup korang..walaupun aku hanya sekadar menumpang kasih dan kebahagiaan korang…korang adalah sahabat terbaik aku…semoga persahabatan kita akan kekal untuk selama lamanya..perpisahan 3 bulan nim harap Korang xlupa kan aku..seorang insan yang lemah,,yang sentiasa di himpit pelbagai masalah,,seorang yang memerlukan sayap yang sentiasa melindungi dirinya,,dan ingin menjadi seseorang yang terpenting dalam hidup seseorang yang mengasihinya….kata2 aku yang terakhir..aku sangat menyanyangi mu wahai sahabat,,,,UnTuK bUdAx CoMeY DaN EnCeM .. CMPD GROUP… <3

No comments:

Post a Comment