SaLjI



LIkE :)

kisah aku sahaja....

sayanggggg.....

bunga-bunga cinta

LIkE :)

Thursday 12 April 2012

Assalamualaikum Dan Selamat Petang BuDax2 CoMeY+EnCeM...:p


As salam…n selamat petang…petang yang sangat indah…mendung jew cuaca hari..semendung hati aku…hahaha..hati aku sentiasa mendung >_<…biasalah mood masih lagi sedih..tapi nak buat macam mana dah xda jodoh kan,,,kita hanya mampu merancang tuhan yang menentukan semua tu..kan3??hehehe…update blog untuk hari ni,,betapa malaz nyer aku nak study..minggu depan dah exam..tapi satu apa pun xfaham lagi nim..hari nim aku study blog je kerja nye..orang laen stdy bukan maen ag..haha..bukan nyer aku x stdy..aq stdy laa jugak tapi tetiba jew rasa hari nim malaz nak stdy..xpew2 nanti2 aq stdy laa….banyak lagi masa kan..haha..banyak sungguh xsampai 2 hari jew lagi aku akan da Final Exam….huhhhh…pening laa….pah exam nim aku cuti 3 bulan..lam masa 3 bulan tu aq nak isi masa dengan buat kerja berfaedah…terdetik jugak d hati nak cari kerja dapat duit ckit2 boley da wak belanja kat tati nanti..yew laa aku xnak laa susahkan mak ayah aku jew..nak jugak hidup atas duit sendiri..tapi mesti mak aku xbagi coz mesti dye nak aku tolong dye kat rumah…whtevr laa..jnji benda yang berfaedah..kan3??untuk masa 3 bulan nim aku harap aku dapat lupakan dye,,DYE??dye tu mohd khairul hanis laa….buah hati pengarang jantung aku suatu ketika dulu..hehe..dulu jewp…sekarang dye da jadi milik orang laen daa..milik kawan baek aku sendiri kowt…ntah laa aku xpasti..tapi apa yang pasti nyer..DYE .bukan milik aku dan xkan pernah jadi milik aku lagi….aku sudah tawar hati untuk bercinta…buat mase nim biar laa ku focus styd dulu…study tu penting..ble da Berjaya nanti dapat kerja bagus2..ada duit sendiri,,baru lah nk mencari CINTA SEJATI…cinta sekarang semua memandang kebendaan..ada duit ada lah cinta…xda harta jangan harap orang nak pandang..andai rupa pun xda..lagi lah orang xnak tengok..nak buat camne aku Cuma manusia biasa…agak2nye d pikiran dyeorg kecantikan n kemewahan tu boleh bawak mati kowt….hmmm…itulah hakikat dunia sekarang..apa apa pun x boley..hehehe…jiwang ckit…:P

No comments:

Post a Comment