SaLjI



LIkE :)

kisah aku sahaja....

sayanggggg.....

bunga-bunga cinta

LIkE :)

Thursday 1 March 2012

 ni laa kakak aku...bersama sweet bby dia...merangkap anak sedara comel aku..huhuhu....macam mak sue dye laa comey nim..kikiki..:))
 best nye anak sedara mak sue mandi ekk...x ajak daa mak su..time nangis baru ingt mak sue ekk...??haha..
 sebelah kakak aku 2 kawan dye,,name ap ek>>kak didi kowt..ntah laa xingt...soe yew kak..hahaha...
 amboiii....buntuk besarrrrr punye....haha..
 sempat lagi tgk ibu dye...:))
 posing jangan x posing....
 sengih ayu sangat laa 2..???hahaha
 lalalalalal.....
 ...................................
 baby muaahhhhhh.......
 omey zafri khalish....

 pandai baby posing ekk...




 chakkkkk....



 kekoyaan melanda diri....
 bajet ayu,,puihhhh....

 ni laaa mak aku...kesayangan aku tu...aku sayang mak aq wea...dia laa segala2 nya...walaupun kadang kala leteran dia bt jemu...tapi itu sume adalah nasihat untuk aku jugak...kikiki... iloveu mak....
 smile lu posen..:))
 muke senyum lam hati nangis...
 sedey tetap kene senyum....
 mak aku..zainab binti jusoh..<3<3
 wah3....tomey kan saya...hahah
 aku budax gemuk..:( tapi ada aku mintak makan dgn ko kew??kikiki
3 budax comey...trutama yg pakai baju hitam tu.....hahahha.... (bajet jew lebey)

No comments:

Post a Comment