SaLjI



LIkE :)

kisah aku sahaja....

sayanggggg.....

bunga-bunga cinta

LIkE :)

Wednesday 7 March 2012

tErKaDaNg KeCeWa...


Terkadang hati ini kecewa bila mengenangkan nasib diri..duhai hati..sabar laa..jangan laa sedih lagi..sekarang perasaan cedey tu datang lagi..sekuat hati melawan perasaan ni..tapi air mata tetap nak gugur jugak..wanita ni memang kaya dengan air mata kew??kenapa air mata begitu mudah gugur...setelah sedaya upaya cuba menahan kesedihan nim ....akhirnya,,untuk ke sekian kali nye..air mata gugur jugak...kenapa dengan aku ni..masih mengharap pada yang tak pasti?hahikatnya dia masih aku sayang..bukan senang nak melupa seseorang..sayap yang pernah melindungi diri aku dulu.sekarang aku tiada da sayap yang dulu nya setia ada untuk melindungi aku..yang sentiasa ada di samping aku..sekarang aku sendiri..sekarang aku cuba untuk hidup menyendiri..melupakan dia..mulakan hidup baru tanpa dia lagi..tapi aku sakit..sakit untuk melupakan dia.... hati aku sering tertanya2..dia sayang aku tak lagi??alasan dia tu logik tak??pelbagai soalan bermaen dalam kepala aku..betul!! aku masih sayang dye..walau pada mula nya sekuat hati aku cakap yang aku tak suka dia,,aku akan buat dia benci aku dan tinggalkan aku..namun..hari semakin hari..minggu semakin minggu,,kenangan demi kenangan aku dah mula sayang dia sungguh hati aku..di saat aku tak bersedia lagi untuk kehilangan dia..dia pergi tinggalkan aku...saat tu aku betul2 kecewa..tapi demi kawan2 aku cuba senyum,,untuk sedapkan hati mereka..demi keluarga aku tetap tabah pergi kelas walau sakit macam mana sekali pun...walau mata tetap berbulu tengok kemesraan dia..tapi tanam kan azam dalam hati 'aku pergi kelas nak belajar,,nak jadi pandai,,nak capai cita2 aku,,nak buat mak ayah aku tersenyum saat aku berjaya nanti,,nak senangkan mak ayah aku,,nak jaga mereka saat mereka tua nanti,,nak jadi yang terbaik dalam hidup mereka' lalu aku tutup mata aku dari melihat kemesraan dia..aku kecewa...tapi demi keluarga aku,,demi kawan2,,aku tetap senyum,,walaupun aku tahu kawan2 aku tengok senyuman tu x ikhlas...tapi tu jew yang aku mampu untuk menutup segala kesedihan aku... ni laa kali kedua aku betul2 kecwa..aku cuba untuk belajar dari kesilapan..namun aku terjerat dalam kesilapan tu kembali...haty tertanya2 kenapa aku selalu d kecewakan?aku rasa aku da buat yang terbaek untuk hubungan nim....YA ALLAH,,KAU TABAHKAN LAH HATI AKU..KAU KUATKAN LAH SEMANGAT AKU AMIN..............bersabarlaa duhai hati.........:((

No comments:

Post a Comment