SaLjI



LIkE :)

kisah aku sahaja....

sayanggggg.....

bunga-bunga cinta

LIkE :)

Thursday 1 March 2012

salam . . .mengantuk nye laa mata nie..mala, tidur satu jam jew,xboleh nak tido pale serabut pikir masalah yang melanda jiwa ni,,nk buat camne,,bwu pts cinta.......da laa kne bgn awal untuk pergi kursus pemantapan akidad d pejabat agama daerah kemaman..maklum jew laa akidah aku ni x berapa nak betul cikit..haha..mood aku ari nim okey cikit dari semalam,,naseb kawan aku mars tidur bilik aq semalam kalau x xthu laa ap yg aq da buat pada diri aq nie,,untuk puaskan diri sendiri mungkin ari nim aq da xda kew lam dunia nim..memeang aq tekan giler semalam..bila baca mcg hak mase couple dulu..saat bahagia laa katakan..berjanji sumpah setia laasumpah di sumpah laa ap laa....tapi 2 sume haprakk belaka...hoihhhh...boley blah laa ko derr,,,aku kecewa giler dgn ko thu x?!kalau da tahu awal2 da xboley nak couple jangan gatak2 mtak couple dgn aq wea..kalau tahu diri 2 hidup laa zaman kuno lagi..kalau tahu umur tu baru macam budax kecik yang kene contro lagi..ehhhh...awak tu lelaki...umur pn da 19 tahun nim...bkan budax2 lagi...saya anak perempuan,,bongsu lagi,,tapi keluarga saya x laa countro saya macm awk nim..keluarga saya cakap kalu nak bercinta boley  asal boley jaga diri sendiri sudah,,,, tekan sgt bila pk sal nimm..:(

No comments:

Post a Comment