SaLjI



LIkE :)

kisah aku sahaja....

sayanggggg.....

bunga-bunga cinta

LIkE :)

Wednesday 7 March 2012

BelAJaR...


Akan aku belajar sungguh2 demi mak ayah aku..demi keluarga aku...aku tak nak hampakan diorang lagi...Ya ALLAH kuatkan laa semangat aku dalam menepuhi dugaan menjadi student nim..walaupun keadaan aku tertekan tapi buka kan laa minda aku untuk menerima apa yang telah aku pelajari nim...aku nak buktikan pada orang yang aku mampu..aku da tak nak jadi malas lagi...chayokkk liza...jadi rajin yeahhhh..... sedey2 jugak pelajaran kene utamakan...kan sia2 mak aku beli laptop mahal2 suruh aku belajar rajin2 tapi aku maen2...tapi kali ni INSYAALLAH...aku nak jadi rajin...kesian kat mak ayah aku....sanggup bersusah payah untuk belikan laptop untuk aku belajar,,beri kemudahan untuk aku...sanggup dengar kata2 kesat asal anak dia nim dapat hidup senang,,,mak...ayah..mey rindu mak ayah,..rindu yang tiada ubatnya...kalau boley tiap2 hari mey nak duk kat rumah..nak jage mak ayah,,,nak tolon mak jaga baby khlish dengan baby irfan...tapi mey ad tanggujawap di TATIUC nim...tnggujawap untuk masa depan mey....untuk beri keselesaan pada mak ayah...INSYAALLAH mey akn berjaya...dengan usaha mey...mak..ayah..esk mey khemah kat pupuk..mak ayah doakan mey selamat yew..mey rindu sangat kat keluarga......mey nak balik...nak balik....:((.....salam rindu buat mak dan ayah....>,<

1 comment: