SaLjI



LIkE :)

kisah aku sahaja....

sayanggggg.....

bunga-bunga cinta

LIkE :)

Friday 2 March 2012

KaLaU aKu TaHu BeGiNi JaDiNyA....:((

 salam semua....selamat pentang.... emm,,mood aku hari ni kembali cedey.. aku menyesal dengan apa yang da berlaku..kalau aku tahu akhirnya begini da lama aku pilih dye lam hidup aku..pleh kerana aku terlalu setia,,terlalu sayang kan awop sampai saya tolak cinta sejati saya,,mungkin kalau saya dengan dye sekarang nim saya akan bahagia,,,tapi saya da kehilangan dye..dye da ad awex laen..dulu dye mntak couple dengan saya tapi masa tu saya ad awak .. saya x nak curang dengan awak..cebab saya pikir awak setia dengan saya,,sayang saya seadaanya,,tp awak tipu sya awak da maenkan perasaan saya...saat awak tinggalkan saya lelaki 2 da prg lam hidup dengan pilihan haty nye..saya cedey sangat..kalau saya hidup dengan dye mesty saya da bahagia sangat..dye seorang yang sangat romantik..saya teringin nak jadi macam 2...pmpuan tu beruntung sebab dapat lelaki macam lelaki nim.... awak...saya bukan ego..tapi saat tu saya seorang yang setia...saya setia pada khairul hanis...saya da berjanji nak dye sorang jew dalam hati saya ni,,saya tak nak orang lain lagi...cebab saya pk saya akan kekal dengan dye,,akan hidup selamanya dengan dye,,tp semua tu hampa belaka... saya tahu saya salah awak..kadang tu timbul jugak perasaan cemburu dalam hati sya bila awak bermesra dengan awex awak tu..tapi nak buat macam mane..mungkin kte xda jodoh kan...sekarang saya tengah sakit hati dengan ex saya tu..knpe dye bt saya macam nim...kalu da thu xboley nak bercinta jgn nk bercnta..jgn menkan perasaaan saya nim...awak...lepas saya putus dengan amir ahmad saya da berjanji dengan hidup saya supaya menjadi seorang yang setia dan xkan merayu lagi....dulu mase saya couple dengan amir saya terlalu merayu dengan dye...nampak sangat saya ni terhegeh2 dgn dye...cbb tu saya berubah,,dan saya jadi seorang yang setia dan belajar untuk memahami 4we saya...tp ble kebaikan yang kte buat kejahatan pulak yang di balas...sumpah!!!saya kecewa dengan awk..saya buat baik..tapi knp awk balas jahat...saya dah malas nak jadi baik!!!

No comments:

Post a Comment