SaLjI



LIkE :)

kisah aku sahaja....

sayanggggg.....

bunga-bunga cinta

LIkE :)

Wednesday 7 March 2012

MuLuT KaTe BeNcI...hAtY kAtE saYaNG..

Mulut kate benci haty kate sayang...tu laa sebenarnye yang aku rasa sekarang nim...aku benci dia..tapi jauh2 dalam hati aku sayang tu masih ada..aku sayang dye.''.hoi awk pekak kew haa,,saya sayang awak nim...awk xpaham kew..knp awak diam jew....!!!!'' saya sayang lagi kat awak..tapi keadaan x mengizinkan untuk kte brsame... tu kata awak..saya xthu tu betul kew x...kalau betul saya akan cuba untuk paham,,,walau pun sakit hati saya xda sape yang thu.. kawan saya selalu jew tye..liza sayang xlagi kat hanis..saya jawap x!!liza benci dye...tapi kate2 tu sebenar hanya nak menutup kesedihan di hati jew..untuk apa kalau liza heboh2 cakap 'yew3 liza sayang dye wehh..liza nk lagi kat dye wehh' nanti apa lak pikiran oramg..mulut orang xda sape yang tahu... liza kecewa dengan apa yang berlaku..liza cedey...tapi cube untuk tabahkan diri sendiri nak tengok keburukan dye jew.. kalau laa sekarang liza ley cakap depan2 dgn dye,,perkataan pertame yg liza akan cakap..'saya sayang kat awak,,saya rindu awop,saya terseksa prg kelas tngok awop mesra dgn pempuan len' tapi saya x mampu nak berhadapan dengan awak..saya takut air mata saya jatuh saat saya lafazkan semua tu...saya xnak nmpak lemah depan awak..saya cuba untuk senyum,,namun senyuman tu x ikhlas....x seikhlas yang dulu...sekarang senyum tu da xda makna lagi....walaupun semua orang nmpak saya senyum,,tapi xda orang nampak apa yang berlaku dalam hati saya....:((

No comments:

Post a Comment